Sayfalar

11 Ara 2011

Everybody's Happy Nowadays

Bu yaşıma kadar, anneme göre herhangi bir sorunla karşılaşmamış, el bebek gül bebek büyütülmüş dünyanın en şanslı ve bi o kadar da mutlu insanı olma potensiyeline sahip ben, sıcacık odamda, suratsız suratımla oturmuş, onu bunu eleştirip, beylik laflar ederken muhtemelen pek bi komik gözüküyorum. Komik; gülme duygusu uyandıran, güldürücü, gülünç anlamında Fransız kökenli bir kelime. Bir diğer deyişle, zihnimdeki tüm "hayat" tanımlarını, tüm o felsefi yaklaşımları, tüm o büyük ve karmaşık cümleleri atıp yerine koyduğum, oldukça basit, ucu açık ve aslında çokça şey ifade eden yegane kelimem şu sıralar.

"Funny has variable definitions and I'm not sure which you mean. But I hope you're still smiling." dedi. Bilmediğimi söyledim, ben hiçbir şey bilmem. Sadece hissediyorum. Sadece deli gibi gülüyorum. Sadece hayat gerçekten komik.

Hiç yorum yok: