Sayfalar

14 Kas 2010

Uğultu

Çok fazla gürültü var. Ve ben artık bu seslere tahammül edemiyorum. Okulda, sokakta, evde, her yerde çok fazla gürültü var. Ve ben artık bu seslere tahammül edemiyorum.

konuşmalar gülüşmeler ağlaşmalar bağırışmalar fısıltı çıtırtı patırtı şırıltı şangırtı gıcırtı tıkırtı araba fren korna siren uçak helikopter tren televizyon telefon bilgisayar müzik sesleri buzdolabı çamaşır makinesi çocuklar oyuncaklar oyunlar mutfak sesleri kapı zil apartman komşu sesleri merdiven adımlar kocaman adımlar topuklu adımlar tik tak tak tuk


Her köşeden, her kenardan duymak istemediğim sesler geliyor.Sayabileceğimden çok daha fazla ses büyüyor büyüyor ve kafamın içinde dolup taşıyor. Yapmam gereken yığınla iş varken bu uğultu yüzünden kala kalıyorum. Uyuyamıyorum bile !

Beni sessiz, çok sessiz bir yere götürün.

Hiç yorum yok: