Sayfalar

14 Haz 2010

Aleka's Attic

Adı gibi tavan arasına kaldırılmış bu sevimli grup ile, seyretmeye doyamadığım solisti River Phoenix sayesinde tanıştım.Phoenix'i My Own Private Idaho 'da izledikten sonra etkisini bir kaç gün üzerinden atamamamla hakkında araştırma yapmaya karar verdim.Çok etkilenmiştim.Kolay etkilenmeyen biri olarak mutlaka bir şey bulacaktım River'da,kesinlikle bir şeyler vardı.Neyse efendim girdim sevgili wiki amcaya ve gördüklerim karşısında içimdeki tüm kanı pipetle çekmişler gibi hissettim."Neden iyiler hep erken ölür" diye isyanlara başlıyordum ki alışık olduğum bir durum olduğu için "peki" deyip geçtim hayatını okumaya.Ve buldum.Mutlaka bir şeyler var demiştim ve buldum evet.Kendisi harika aktörlüğünün yanı sıra müzikle de ilgileniyormuş.Heyecanlandım tabi hemen bir kaç şarkısını dinledim baktım hiç de kötü değil indirdim albümü, listeye koydum, dinliyorum sonra tanıdık bir ses duydum bir şeyle ilgileniyordum ki fazla takılmadım. Şarkı ilerledikçe heyecanım arttı Nirvana'nın With The Lights Out derlemesinden "Opinion" şarkısıydı bu.Sevindim sanki kaybettiğim beyaz penamı bulmuş gibi.O hafta boyunca şarkının iki versiyonunu dinleyip durdum.Ve artık River da Aleka's Attic de benim için neredeyse Nirvana kadar önemli ve değerli oldu.

Hiç yorum yok: