Sayfalar

16 Haz 2010

Hello Wisconsin

Okullar tatil olmuştu yapacak şey arıyordum ,canım da sıkkın geçtim televizyona kanal kanal geziyordum.Gezerken dizi smart diye bi kanalda durdum.Severim belki umuduyla izlemeye başladım o anda oynayan diziyi.Hiç unutmam o ilk izlediğim bölümü.Forman ve Pinciotti aileleri Forman'ların evinde kağıt oynuyorlardı.Baktım fena değil izlemeye devam ettim.Hoşuma da gitti hani.Ertesi gün kanal kanal gezerken yine rastladım bunlara.Hergün hem de bir kaç kez yayınlıyorlarmış meğer.Kısa sürede müdavini oldum günde kaç kez veriyorlarsa o kadar izliyordum.Pek televizyon izleyen biri değilimdir daha önce de hiç bi diziyi bu kadar sevmemiş ve takip etmemiştim ama That 70's Show'u gerçekten seviyordum.Sitcom olan dizi 70'lerde Wisconsin'de yaşayan bir grup gencin başından geçen olayları konu alıyor.Dizideki karakterlerin her biri farklı her biri ayrı ayrı komik.Bu gençlerimiz Forman'ların bodrum katındaki mekanlarında takılırlar genelde.Eric ve Donna gibi Kelso ve Jackie de sevgilidir.Eric sıska,sakar,saf bir gençtir.Donna ise onun tam tersi.Kelso şapşal ve grubun en salağıdır,her türlü aptallığı o yapar ama içinde iyi biridir.Jackie güzel,zengin,şımarık amigo kızdır.Fez nereli olduğu belli olmayan çok tuhaf konuşan en şeker en masum karakterdir.Hyde ahh en sevdiğim karakter kendisi.Gözlüğüyle,saçlarıyla t-shirtleriyle ve umursamaz tavrıyla harikadır.Red Forman gençlerin yaptıklarını tasvip etmeyen oğlunun ne kadar beceriksiz olduğunun farkında olan sinirli bir babadır.Kitty, gülüşü harika ve sürekli yemek yapar :D. Ahh işte öyle..
Red Forman'ın "Dumbass"ini
Kitty'nin gülüşünü
Fez'in peltek konuşmasını
Eric'in sakarlığını
Kelso'nun şapşallığını
Hyde'ın t-shirtlerini, gözlüğünü
Jackie'nin aptallığını
Donna'nın saçlarını
Hepsini özledim.Tüm bölümleri tekrar tekrar izleyebilirim. = That 70's Show =(

Hiç yorum yok: