Sayfalar

10 Tem 2010

Sean Penn




O nasıl sestir ne güzel mimiklerdir onlar...Çenendeki gamzeyi söylemiyorum bile.. Öhöhöhöm babam yaşında, hatta babamla aynı yaşta olan bi adama sulanmak olmaz şimdi.Sulanmıyorum yahu sadece ona olan hayranlığımı masumca dile getirmeye çalışıyorum.Aslında bu hayranlığım sadece dış görünüşüne de değil, oyunculuğuna hatta bizzat kişiliğine hayranım onun.

Sean Penn evet her türlü role bürünebilen ve bunu harika bir şekilde yapan o mükemmel insan.

Sadece Milk ve Mystic River'daki rolleriyle Oscar kazanmış olabilir ama benim gözümde tüm oscarlara tüm altın kürelere layık.Sweet and Lowdown , I am Sam , Dead Man Walking , 21 Grams , State of Grace vs...

Oyunculukta harika olması yetmezmiş gibi bir de yönetmen koltuğundan Into The Wild ile kalbimdeki en güzel koltuğa terfi etmiştir.(hödükçe bir yorum kabul ediyorum.)

Öyle işte harika şeyleri tanımlamak çok zor sürekli iyi özellikleri anlatmak filan...Kötü bir şey hakkında yorum yapmak çok daha kolay.

Mesela Sweet and Lowdown'daki Emmet Ray karakterinedeki tipi o filmi defalarca izleme sebebidir.uuu tatlı tatlı.

I Am Sam'de ise Sam'i oynayacak daha iyi birini tanımıyorum.Uff o filmin her sahnesinde duygulandım.Hele o mahkemede "No more now no more.I want to stop right now.This is the end of this for me." diye ağladığı sahne.O mimikler o ses.







Sözün kısası seviyorum işte bu adamı çok fazla...

Hiç yorum yok: