Sayfalar

19 Tem 2010

Senden adam olmaz adamım

Zardanadam'ı unutmuşum ben ya! Uzun, çok uzun zamandır dinlemiyormuşum meğer az önce klasörlerde karşılaşınca farkettim.Heyecanlandım.Ben de hayatımdaki bu boşluğun nedeni ne diyordum.(hohoho)Bi hatırlayalım bakalım...3 sene önce bluejean almışım işte okuyoru,m 50 öfkeli şarkı başlığı altındaki şarkıları okuyordum hatta atmamışım dergiyi buldum ve oradaki *ilgili* yazıyı aynen geçiriyorum;

"Sarışınlar Boktur
Zardanadam

Kuşkusuz Zardanadam'ın en meşhur şarkısı.Gitarist Utku'nun iki sarışın kız tarafından peşi sıra yediği kazıklar üzerine yazdığı şarkının "Resmindeki gözleri oyup başucuma koydum.Bakıp bakıp tükürdüm, sana seni unuttum.Anlamama yardım ettin aşk yoktur ve sarışınlar boktur" kısmı sarışın esmer farketmez kazık yiyen herkesin hislerini çok güzel özetliyor.İronik bir bilgi; Utku'nun şarkıyı yazdıktan yıllar sonra evlendiği eşi sarışın :) "


Merak ettim şarkıyı bi şekilde bulup dinledim baktım fena değiller biraz araştırdım ve albümlerinin ücretsiz olarak kendi sitelerinden indirilebleceğini öğrendim.İndirdim dinledim filan epeyce ısındım çok sever oldum falan filan öyle işte grup hakkındaki detaylı bilgileri buraya yazmaya üşeniyorum adamlar yazmışlar girin bakın => Zardanadam.com

Dinlemeli= Park Yasak, Kalbim Yok, Kafam Seninle Güzel, Sarışınlar Boktur ve diğer yazmaya üşendiklerim.
Link de vermedim bugün ne kadar üşengecim öyle cık cık cık... :/

Hiç yorum yok: